1. ANVENDELSE OG HÅNDHÆVELSE AF T&C'erne
- 1.1 Disse T&CS gælder, uden begrænsning eller forbehold, for enhver ordre af produkter placeret på webstedet af kunden.
- 1.2 Disse T&C'er har til formål at definere betingelserne for bestilling Produkter på webstedet samt de respektive rettigheder og forpligtelser af hver af parterne i forbindelse med leveringen af Produkterne.
- 1.3 Medmindre andet er skriftligt aftalt af parterne, gælder disse vilkår og betingelser forrang frem for modstridende klausuler fra generelle vilkår og betingelser tidligere udarbejdet og offentliggjort på webstedet. De gælder for udelukkelse af enhver anden aftale.
- 1.4 Disse vilkår og betingelser anses for at være en integreret og væsentlig del af kontrakten indgået mellem HOORTRADE og hver af dets kunder. De er tilgængelige til enhver tid på webstedet.
- 1.5 Disse T&CS meddeles systematisk til Kunden under validering af hans ordre, hvilket indebærer den fulde og uforbeholdne accept af disse T&CS. Denne accept består i at sætte kryds ved tilsvarende boks til dette formål. Afkrydsning af dette felt er anses for at have samme værdi som en håndskrevet underskrift fra Kunde.
- 1.6 HOORTRADE forbeholder sig retten til at ændre og/eller tilpasse disse T&C'er på når som helst. I dette tilfælde er det kun den version, der er gældende på dagen for ordre på webstedet er gyldigt gældende for kunden.
- 1.7 Det faktum, at HOORTRADE ikke på et givet tidspunkt benytter sig af nogen af bestemmelserne i disse T&CS kan ikke fortolkes som en dispensation at benytte sig af dem senere.
- 1.8 HOORTRADE opfordrer hver kunde til at læse disse T&C'er omhyggeligt, for at print dem og/eller gem dem på et hvilket som helst holdbart medium, før du placerer en bestilling af produkter på webstedet.
2. OPRETTELSE/HOLDELSE AF EN PERSONLIG KUNDEKONTO
- 2.1 Oprettelse og/eller besiddelse af en personlig kundekonto er en nødvendig og obligatorisk forudsætning for at validere en ordre til Produkter på webstedet.
-
2.2 Kunden kan oprette sin personlige konto:
- Fra hans første besøg på webstedet eller på et hvilket som helst andet tidspunkt i løbet af en efterfølgende besøg på webstedet fra fanen, der er beregnet til dette formål og tilgængelig på alle siderne på webstedet.
- Når han afgiver sin ordre på webstedet, efter at have valgt Produkter han ønsker at bestille og validerede sin "kurv".
- 2.3 For at oprette sin personlige konto skal Kunden oplyse alle de nødvendige oplysninger om ham, idet det præciseres, at enhver ufuldstændig kontooprettelse kan ikke valideres. Det valgte login af kunden kan ikke ændres. I tilfælde af en fejl skal Kunden skal genskabe en konto, idet det angives, at det ikke er det muligt at overføre data fra en konto til en anden konto.
- 2.4 HOORTRADE kan under ingen omstændigheder holdes ansvarlig for en fejl fra kunden i sin e-mail, der fører til manglende modtagelse af meddelelser fra HOORTRADE vedrørende opfølgningen af hans bestille.
3. PLACERING AF EN ORDRE PÅ SIDEN
- 3.1 Enhver bestilling af produkter foretages nødvendigvis via webstedet. HOORTRADE stræber efter at give den mest trofaste mulige visuals og beskrivelser af produkterne. Men da disse billeder og illustrative tekster er ikke kontraktmæssige, kunden kan ikke engagere sig i HOORTRADEs ansvar i denne henseende.
- 3.2 HOORTRADE accepterer ingen ordre på skræddersyede produkter, der er ikke præsenteret på webstedet.
- 3.3 Forudsat at dette udtrykkeligt tilbydes af HOORTRADE på webstedet, Kunden kan: Forudbestille et Produkt, der er udsolgt og ved at være genopbygget. Bestil et produkt på lager. I disse to tilfælde er Kunden skal betale det fulde beløb for ordren på webstedet på tidspunktet for hans bestille eller forudbestille.
- 3.4 Kunden vælger direkte på webstedet det eller de produkter, han ønsker at bestille og kan til enhver tid få adgang til siden "Min kurv" for at se de valgte produkter og valider dem for at placere hans bestille.
- 3.5 Kunden skal under alle omstændigheder oprette forbindelse til sin personlige konto, hvis han ikke har gjort det på forhånd, eller i modsat fald, skal du oprette en konto for at afgive sin ordre på webstedet. Som en del af færdiggørelsen af sin ordre, vil han blive bedt om at give yderligere oplysninger vedrørende især hans telefonnummer for at lette aftaler om levering af hans Produkter, samt levering og faktureringsadresse. af hans ordre. I den forbindelse kan Kunden evt ikke anmode om levering af Produkterne bestilt i et andet land end den, hvor han oprettede sin personlige konto. Visse byer el byer er udelukket fra levering (se bilag 2 til disse T&CS). I enhver begivenhed, skal alle ordrer være behørigt udfyldt og skal indeholde oplysninger, der er strengt nødvendige for ordren. Kunden er ansvarlig for sandheden, nøjagtigheden og relevansen af dataene stillet til rådighed. HOORTRADE kan således ikke holdes ansvarlig i tilfælde af forsinket levering på grund af en unøjagtig eller ufuldstændig leveringsadresse.
- 3.6 Kunden kan foretage ændringer, rettelser, tilføjelser eller endda annullere hans ordre, indtil den er valideret på ordreoversigtssiden, før betaling.
- 3.7 Før kunden fortsætter med valideringen af sin ordre skal læse disse T&C'er og acceptere dem i deres helhed og uden reservation.
- 3.8 Efter validering af hans ordre og oplysningerne vedrørende levering, skal Kunden vælge betalingsmetode for sin ordre i den plads, der er reserveret til dette formål, skal du tilføje enhver rabatkode, han har, valider derefter betalingen.
- 3.9 Kontrakten er endeligt indgået mellem HOORTRADE og Kunden, når ordrebekræftelsen er modtaget af sidstnævnte. Denne ordrebekræftelse indeholder disse T&C'er i PDF-version. Finalen ordre kan ikke være genstand for nogen annullering, hel eller delvis, på kundens del, undtagen udøvelse af fortrydelsesretten fastsat i artikel 7. Følgelig skal der i tilfælde af fejl i ordren eller duplikatet, skal Kunden henvende sig til HOORTRADE, der evt tillade eventuelt tilbagetrækning af ordren inden levering. I sådan en i tilfælde af, at fortrydelsesomkostningerne angivet i stk. 7 betales pr kunden.
- 3.10 Enhver anmodning vedrørende en ordre skal sendes til HOORTRADE via kontaktformularen dedikeret til dette formål på webstedet, tilgængelig via kundens personlige konto.
4. PRIS OG BETALINGSBETINGELSER
PRODUKTPRISER
- 4.1 Adgang til webstedet og til præsentationen af produkterne er gratis. Kun bestillingen af et eller flere produkter vil være underlagt betaling fra sidstnævnte.
- 4.2De gældende priser er dem, der gælder på ordredagen den webstedet af kunden.
- 4.3 Priserne på produkterne og eventuelle ekstra omkostninger i forbindelse med rækkefølge er angivet på en klar og forståelig måde på resumé af
BETALINGSBETINGELSER
- 4.4 Priserne vil blive faktureret på grundlag af de gældende takster pr tidspunktet for bestillingen. En faktura, der opsummerer alle de bestilte produkter af kunden samt deres respektive omkostninger vil være systematisk sendes til Kunden.
-
4.5 Kunden betaler prisen for sin ordre direkte på Site, i henhold til
betalingsmetoden og muligheden valgt ved placering hans ordre, og
dette i overensstemmelse med den herfor fastsatte proces formål.
Afhængigt af hans bopælsland, forskellig betaling metoder tilbydes af
HOORTRADE til kunden:
- Ved betaling af en ordre eller en forudbestilling med CB/Mastercard/Visa/Paypal/ SOFORT / GIROPAY / BANCONTACT / IDEAL / PRZELEWY24 / EPS / FINTECTURE, kunden debiteres når afgivelse af ordren eller forudbestillingen.
- I tilfælde af betaling for en ordre eller forudbestilling med betalingsløsningen i 3 rater eller 4 rater med kreditkort, service leveret af ALMA (Alma SAS selskab), beliggende på 176 Avenue Charles de Gaulle 92200 Neuilly-sur-Seine og registreret hos RCS Nanterre under nummer 839 100 575, debiteres Kunden straks for den første månedlige betaling ved afgivelse af ordre eller forudbestilling. Afhængigt af den valgte løsning vil månedlige betalinger blive fratrukket hver måned, på årsdagen for underskrivelsen af salgskontrakten, indtil fuld refusion fastsat på tidspunktet for validering af ordren. HOORTRADE optræder på ingen måde som långiver i henhold til artikel L.311-1 i forbrugerloven. Ethvert afslag på at give kredit af Alma for en ordre kan resultere i, at den annulleres. Enhver opsigelse af de T&C'er, som binder Kunden og HOORTRADE, resulterer i opsigelse af T&C'erne eller kreditkontrakten mellem Alma og Kunden. Betaling i tre/fire rater er tilgængelig via vores partner Alma. Betalingssikkerhed sikres af ALMA og dets tjenesteudbydere. Alle betalinger er beskyttet af 3D Secure. Mængde af køb: Kun køb mellem €50 og €4.000 er berettiget til betaling med Alma Gebyrer: Ved at betale i flere rater med Alma, betaler Kunden juridiske administrationsgebyrer, som er angivet på tidspunktet for afgivelse af ordren. Alma er en telefonbetalingsansvarlig og udsteder et elektronisk certifikat, der vil tjene som bevis for beløbet og datoen for transaktionen i overensstemmelse med bestemmelserne i artikel 1316 ff. i den civile lovbog
- 4.6 Kunden er informeret om, at HOORTRADE ved enhver betaling anvender en sikkert betalingssystem administreret af de autoriserede betalingsudbydere KASSE og PAYPAL.
- 4.7 Manglende betaling på forfaldsdatoen sker automatisk uden forudgående betaling åbningsskrivelse og automatisk, resultere i suspension eller ugyldiggørelse af kundens ordre, uden at det berører andre fremgangsmåde.
SPECIALTILBUD OG PROMOKODER
- 4.8 De specialtilbud, promokoder og rabatter, der vises på siden, er i princippet gyldige, så længe de er synlige. Siden forbeholder sig retten til at afslutte sådanne tilbud til enhver tid.
- 4.9 Medmindre andet er angivet, er promokoder kun gyldige én gang pr. ordre. For at koden kan valideres ved købstidspunktet, skal forbrugeren opfylde de nødvendige betingelser for, at promokoden kan anvendes: minimumspris, valgt vare, antal varer, gyldighedsdato osv.
- 4.11 Validering af ordren samt betaling betyder, at forbrugeren accepterer prisen. Forbrugeren kan under ingen omstændigheder anmode om refusion for den ikke anvendte rabatkode efter betalingen. Der vil ikke blive foretaget nogen refusion, hvis forbrugeren bekræfter ordren uden at rabatkoden er blevet taget i betragtning. Vilkårene for brug, gyldighed og værdi af kuponer og promokoder varierer.
5. LEVERING AF PRODUKTERNE
- 5.1 Produkterne bestilt på webstedet leveres med alle tilhørende bruger- og installationsvejledning. Disse dokumenter kan også sendes til Kunden på dennes anmodning. Kunden er informeret at i tilfælde af en ordre på et Produkt leveret i flere pakker, er de tilsvarende opslag kun indsat i én af de pakker leveret.
- 5.2 Kunden informeres om, at Produkterne leveres ved hjælp af midler fra et luftfartsselskab, der er autoriseret til dette formål. Der tilbydes levering.
- 5.3 Medmindre andet er angivet på webstedet under bestillingsprocessen eller i beskrivelsen af de bestilte produkter (især i tilfældet af reservation eller forudbestilling af et Produkt), forpligter HOORTRADE sig til afsende de nævnte produkter inden for 72 arbejdstimer. fra bekræftelsen af ordren. Deadlines, der annonceres på siden, er i overensstemmelse med vores autoriserede transportørers praksis. Under alle omstændigheder Bestilte produkter vil blive leveret inden for en periode på højst tredive (30) dage efter indgåelsen af kontrakten eller inden for perioden aftalt med kunden. Forudbestillinger giver kunden reservation af varelageret, der modtages.
- 5.4 Levering sker på den af Kunden angivne adresse. HOORTRADE har ikke mulighed for at ændre adressen efter validering af ordren. Kundens eventuelle fravær i løbet af leveringsaftale aftalt med transportøren, herunder i arrangementet af en fejl i leveringsadressen og/eller problemer med at kontakte kunden, vil for HOORTRADE svare til et afslag fra Kunden skal tage produkterne i besiddelse. I et sådant tilfælde, HOORTRADE vil være berettiget til at fakturere Kunden for hele eller dele af meromkostninger i forbindelse med behovet for at gennemføre en ny levering af produktet/produkterne, som kunden vil være blevet informeret om på forhånd.
- 5.5 I tilfælde af at kunden ikke modtager produktet/produkterne bestilt, uden nogen begrundelse sendes til HOORTRADE, HOORTRADE forbeholder sig ret til at fakturere Kunden for bøder beregnet i i overensstemmelse med returomkostningstabellen 7.7).
- 5.6 Ved levering sørger Kunden for straks at kontrollere antal afleverede pakker og deres stand. Kunden kan evt nægte en pakke på leveringstidspunktet, hvis han bemærker en anomali vedrørende leveringen (beskadiget, beskadiget eller åben pakke, ødelagt eller beskadigede produkter osv.). I tilfælde af manglende pakke som led i leverancen, skal kunden anmelde det på følgesedlen, at nævne referencen på den manglende pakke, og tage i besiddelse af de andre pakker. Hvis produktet/produkterne bestilt af kunden har blevet beskadiget eller beskadiget under deres transport til det aftalte sted af levering eller i mangel af en eller flere pakker, skal Kunden bydende nødvendigt at formulere, ved levering, enhver brugbar, præcis og begrundet forbehold med hensyn til den følgeseddel, som den transportør. Disse forbehold skal formuleres på en klar og detaljeret måde måde (omtale af de manglende eller beskadigede pakker og antallet bekymret blandt de leverede pakker, beskrivelse af problemet stødt på og den deraf følgende skade). Generelle formuleringer, som f.eks "underlagt åbning" eller "underlagt verifikation eller opgørelse af pakke" udgør ikke præcise og begrundede forbehold som forventes af HOORTRADE og har ingen værdi.
- 5.7 Kunden er behørigt informeret om, at hverken transportøren eller HOORTRADE kan holdes ansvarlig for modtagelse af pakker af en person, der er autoriseret af kunden, og som vil acceptere levering uden forbehold. HOORTRADE skal under alle omstændigheder informeres om en sådan situation så hurtigt som muligt for at give den mulighed for at kontakte berørte transportør og fastlægge den opfølgning, der skal gives på ordren leveret. Som sådan bliver Kunden bedt om at dokumentere problemerne stødt på (foto, kommentarer til følgesedlen) mhp lette behandlingen af returneringer med transportøren. I fraværet af eventuelle forbehold foretaget ved levering, anerkender kunden at have modtaget Produkter i overensstemmelse med hans ordre og tilsyneladende god stand, uden at det berører Kunden efterfølgende benytter sig af de juridiske garantier, der gælder med forbehold af opfyldelse af betingelserne. påkrævet.
- 5.8 Hvis Kundens pakke returneres til HOORTRADE pga. en uregelmæssigheder eller skader, vil sidstnævnte kontakte kunden ved modtagelsen af returpakken for at spørge ham, hvad han skal gøre med sin ordre. Hvis Kunden har ved en fejl afvist pakken, han kan anmode om det returneres ved først at betale omkostningerne vedrørende den nye forsendelse, som vil blive meddelt ham. Disse omkostninger skal også betales for bestillinger for hvilket forsendelsesomkostningerne blev tilbudt, da ordren blev afgivet.
- 5.9 Enhver forsinkelse i leveringen i forhold til dato eller frist oplyst til Kunden ved bestilling eller, i mangel af angivelse af dato eller forsinkelse under ordren, mere end tredive (30) dage fra kontraktens indgåelse kan føre til løsning af salget på Kundens initiativ, efter skriftlig anmodning fra denne ved anbefalet brev med kvittering for modtagelsen, hvis efter at have pålagt HOORTRADE at foretage leveringen, har han ikke efterkommet. Det Kunden vil herefter senest få refunderet alle indbetalte beløb inden for fjorten (14) dage efter datoen for kontrakten opsagt. Denne klausul er ikke beregnet til at gælde, hvis forsinkelsen levering skyldes et tilfælde af force majeure.
6. INVENTATOR FØR SAMLING
Efter levering af sin ordre og før enhver anmodning om HOORTRADE's eftersalgsservice, skal Kunden sikre sig, at han har kontrolleret alt de dele, der er indeholdt i de leverede pakker og dette inden for et maksimum periode på fjorten (14) kalenderdage. Denne fuldstændige verifikation er bydende nødvendigt for at begrænse den multiple anvendelse af HOORTRADE's eftersalgsservice og dermed give HOORTRADE mulighed for at reagere på Kundens anmodning(er) fremsat på én gang og så hurtigt som muligt. Ellers kan HOORTRADEs svartider blive forlænget.
7. FORTRYDELSESRET
- 7.1 Kunden har en periode på fjorten (14) klare dage fra modtagelsen af produkterne for at udøve sin fortrydelsesret fra HOORTRADE, under de gældende juridiske betingelser, der henvises til i forbrugerlovgivningen, uden at skulle begrunde nogen grund eller betale bøder.
- 7.2 Såfremt han agter at udnytte sin fortrydelsesret, skal Kunden skal informere HOORTRADE om sin beslutning om at fortryde kontrakten afsluttes ved inden udløbet af ovennævnte frist at sende: Med formularen vedhæftet disse T&CS, i bilag 1 og sendt enten pr mail med kvittering for modtagelsen, eller via den tilgængelige kontaktformular fra webstedets kundeområde. Enhver anden eksplicit erklæring, utvetydigt, udtrykker sit ønske om at trække sig tilbage (for eksempel et brev sendes anbefalet med kvittering for modtagelsen).
- 7.3 Under alle omstændigheder skal Kunden tilkendegive ønske om at fortryde uden tvetydighed og utvetydig.
- 7.4 Når HOORTRADE modtager fortrydelsesformularen behørigt udfyldt, vil den sender kunden uden forsinkelse en bekræftelse på modtagelsen af hans tilbagetrækning på et varigt medium, til den e-mailadresse, der er angivet af kunden ved bestilling.
- 7.5 Enhver returnering af et Produkt fra Kunden til HOORTRADE før modtagelse af kvitteringen for modtagelsen og/eller en skriftlig bekræftelse fra HOORTRADE med angivelse af stedet/stedet, hvor dette produkt skal være returneres, vil blive afvist af HOOTRADE og returneret til afsenderen.
- 7.6 Under alle omstændigheder vil Kunden være forpligtet til at returnere Produkterne til HOORTRADE eller enhver anden person udpeget af HOORTRADE, uden unødig forsinkelse og senest inden fjorten (14) dage efter meddelelse om sin beslutning om at trække sig tilbage. Under alle omstændigheder Kunden skal returnere det eller de pågældende produkter til HOORTRADE i original emballage, inklusive den tilsendte vejledning og/eller eventuelt tilbehør.
-
7.7 Til dette formål og i betragtning af produkternes art, HOORTRADE
tilbyder Kunden en service til returnering af Produkter pga. deres
volumen og/eller vægt. Omkostningerne ved returnering af produkterne
er opgjort af faste omkostninger på 26,45 euro inklusive skat pr.
pakke + variabel omkostninger afhængig af pakkens vægt (se tabel
nedenfor).
PAKKENS VÆGT TIL (i KG) OMKOSTNINGER TIL FEEDBACK FOR PAKKE-afgift inkluderet 1 46,85 € 2 47,75 € 3 48,65 € 4 49,56 € 5 50,46 € 6 51,36 € 7 52,26 € 8 53,17 € 9 54,07 € 10 54,97 € 11 55,87 € 12 56,78 € 13 57,68 € 14 58,58 € 15 59,48 € 16 60,39 € 17 61,29 € 18 62,19 € 19 63,09 € 20 64,00 € 21 64,90 € 22 65,80 € 23 66,70 € 24 67,61 € 25 68,51 € 26 69,41 € 27 70,31 € 28 71,21 € 29 72,12 € 30 73,02 € Enhver nyttig verifikation udføres under alle omstændigheder af HOORTRADE ved modtagelse af produkterne. For at HOORTRADE kan gennemføre de nødvendige kontroller og administrere sin udbetalingsanmodning optimalt forhold, anbefaler HOORTRADE på det kraftigste, at Kunden sender ham et fotografi af det/de returnerede produkt(er) og pakken/pakkerne før afsendelse. HOORTRADE beder Kunden om at fjerne transportetiketterne på pakkerne. Varer returneres ufuldstændige, beskadigede, beskadigede pga forkert håndtering fra kundens side vil ikke blive refunderet fuldt ud. HOORTRADE vil meddele kunden værdien af erstatning svarende til den lidte skade.
- 7.8 I tilfælde af udnyttelse af sin fortrydelsesret af Kunden vil alle de beløb, som Kunden har betalt, blive refunderet til ham af HOORTRADE, uden unødig forsinkelse, inden for fjorten (14) dage fra den dato, hvor HOORTRADE er informeret om Kundens beslutning om at trække sig tilbage. De tilsvarende returneringsomkostninger vil blive fratrukket tilbagebetalt beløb. Denne tilbagebetaling kan udskydes indtil produkterne inddrives, eller indtil Forbrugerkunden har fremlagt bevis for forsendelse af disse produkter med et fotografi af produktet og pakke, idet den valgte dato er datoen for den første af disse begivenheder. Tilbagebetalingen vil ske med samme betalingsmiddel som det bruges ved afgivelse af ordren, medmindre Kunden udtrykkeligt accepterer det brugen af et andet betalingsmiddel og forudsat at refusion giver ikke anledning til omkostninger for Kunden.
8. GARANTI FOR PRODUKTERNE
JURIDISKE GARANTIER
Når forbrugeren fungerer som en juridisk garanti for overensstemmelse,
har en periode på to år fra leveringen af varerne til at handle; han kan
vælge mellem reparation eller udskiftning af varen, med forbehold af
omkostningsbetingelserne fastsat i artikel L.217-9 i forbrugerkodeksen;
med undtagelse af brugte varer, er den fritaget for at bevise, at
manglen eksisterer varens overensstemmelse i løbet af de 24 måneder
efter leveringen af den gode.
Den juridiske garanti for overensstemmelse gælder uafhængigt af evt
kommerciel garanti ydes.
Forbrugeren kan beslutte at gennemføre garantien mod skjulte mangler ved
den solgte ting i henhold til artikel 1641 i den Civil Code, medmindre
sælger har fastsat, at han ikke vil være bundet ved enhver garanti; i
tilfælde af en implementering af denne garanti, køber har valget mellem
løsningen af salget eller en nedsættelse af salgsprisen i
overensstemmelse med artikel 1644 i Civil Kode. Han har en frist på to
år fra opdagelsen af defekten.
Udsættelse, suspension eller afbrydelse af begrænsningen kan ikke have
den virkning, at den ekstinktive forældelsesfrist forlænges ud over tyve
år fra dagen for fødslen af retten iht artikel 2232 i den civile lovbog.
Ethvert produkt, der repareres inden for rammerne af den juridiske garanti for overensstemmelse, nyder godt af en forlængelse af denne garanti på seks måneder.
- 8.1 Alle produkter erhvervet på webstedet drager fordel af følgende juridiske garantier i henhold til den civile lovbog og forbrugerloven.
- 8.2 Kunden er dog behørigt informeret om, at enhver ændring, skæring, personalisering af en eller flere dele af produkterne leveret forhindrer anvendelsen af de tilhørende juridiske garantier, defineret nedenfor.
LOVLIG GARANTI FOR OVERENSSTEMMELSE
- 8.3 I henhold til artikel L.217-4 og følgende i forbrugerlovgivningen, sælger er forpligtet til at levere varer, der er i overensstemmelse med kontrakten indgået med forbrugeren Kunden og at reagere på enhver mangel på overensstemmelse, der eksisterer under leveringen af produktet. Garantien overensstemmelse kan gøres gældende, hvis der skulle være en mangel på dagen for tage produktet i besiddelse.
- 8.4 Dog når manglen er opstået inden 24 måneder herefter dato, formodes det at opfylde denne betingelse. Men i overensstemmelse med artikel L.217-7 i forbrugerlovgivningen, "kan sælgeren anfægte denne formodning, hvis den ikke er forenelig med arten af [Produkt] eller den påståede mangel på overensstemmelse”. I denne henseende, HOORTRADE kan analysere det omstridte produkt for at afgøre om den konstaterede mangel eksisterede på dagen for leveringen af den Produkt til kunden. På den anden side, efter denne periode på 24 måneder, vil det være op til Kunden at bevise, at manglen eksisterede på tidspunktet for overtagelsen af produktet.
- 8.5 I overensstemmelse med artikel L.217-9 i forbrugerlovgivningen, "i i tilfælde af manglende overensstemmelse, vælger køber mellem reparation og udskiftning af varerne. Sælger kan dog ikke fortsætte efter købers valg, hvis dette valg medfører en åbenbart uforholdsmæssigt store omkostninger i forhold til den anden metode, under hensyntagen til varens værdi eller betydningen af defekt. Han er da forpligtet til at fortsætte, medmindre dette er umuligt, efter den metode, som køber ikke har valgt”.
LOVLIG GARANTI MOD SKJULTE FEJL
- 8.6 I henhold til artikel 1641 til 1649 i Civil Code, kunden kan anmode om udnyttelse af garantien mod skjulte mangler, hvis de fremviste mangler har ikke vist sig ved købet, er før kl købet, og er tilstrækkeligt alvorlige (manglen skal enten gøre produktet uegnet til den brug, det er beregnet til, eller formindske denne brug i en sådan grad, at køber ikke ville have købt produktet eller ville ikke have købt det til en sådan pris hvis han havde oplevet defekten).
- 8.7 Klager, anmodninger om godtgørelse for et produkt, der ikke overholder kravene skal ske pr. post eller via kontaktformularen dedikeret til dette formål og tilgængelig på webstedet fra kundeområdet. Kunden vil blive refunderet ved bankoverførsel for beløbet for sin ordre. Omkostningerne af tilbagebetalingsproceduren (især returforsendelsesomkostningerne vedr det pågældende produkt) forbliver HOORTRADE's ansvar.
KOMMERCIEL GARANTI
- 8.8 Uden at det berører retten til at drage fordel af de gældende juridiske garantier, som nævnt ovenfor, og som HOORTRADE forbliver bundet af for at garantere produkternes overensstemmelse, kan kunden nyde godt af en yderligere kommerciel garanti, afhængigt af produktet/produkterne erhvervet.
- 8.9 Den kommercielle garanti er betinget af betaling. Betingelserne for anvendelse af garantien er beskrevet her. Varigheden og størrelsen af den kommercielle garanti er også angivet på kundens faktura, der fremgår af hans kundeområde.
9. ANSVAR
- 9.1 Hver af parterne påtager sig ansvaret for konsekvenserne som følge af dens fejl, fejl eller udeladelser og forårsager direkte skade på den anden part.
KUNDENS ANSVAR
- 9.2 Kunden er alene ansvarlig for kvalitet, præcision, relevansen og nøjagtigheden af de oplysninger, han giver på webstedet for formålet med at afgive og validere sin ordre. Enhver fejl fra hans side vedrørende de oplysninger, der meddeles til HOORTRADE ved placering af sin ordre og sandsynligvis vil påvirke leveringen af de bestilte produkter kan give anledning til en ny fakturering fra HOORTRADE af de nødvendige omkostninger til sørge for en ny levering. HOORTRADEs ansvar kan i no være engageret i denne henseende.
- 9.3 Kunden er alene ansvarlig over for HOORTRADE og hvor gældende, tredjeparter for enhver skade af enhver art, forårsaget af information, der er kommunikeret, transmitteret eller formidlet på anledning af tildelingen af sin ordre og anvendelsen af disse T&CS, samt enhver misligholdelse fra dens side af disse kontraktmæssige bestemmelser.
- 9.4 Kunden er alene ansvarlig for valget af Produkter, der han bestiller gennem siden.
- 9.5 Montering og montering af det/de leverede Produkt(er) udføres ud under kundens fulde ansvar. Tilsvarende kan evt mulig udskæring af produktet eller ændring af en del, der består af Produktet udføres under eget ansvar Kunde. HOORTRADE kan under ingen omstændigheder holdes ansvarlig for en forsamling, der ikke overholder kunstens regler eller med de monterings- og brugsvejledning.
- 9.6 For at sikre en korrekt behandling af Kundens klage skal Kunden skal undersøge tilstanden og indholdet af sin pakke på leveringsdag med henblik på at formulere de nødvendige forbehold iht betingelserne i artikel 5) og underrette straks til HOORTRADE via kontaktformularen enhver defekt fundet. I tilfælde af en mangel bemærket, må Kunden ikke fortsætte med monteringen af Produkt før behandlingen af hans klage af HOORTRADE (se behandlingstider i artikel 8.9 i disse T&CS). I tilfælde af montering af produktet kan HOORTRADE ikke holdes ansvarlig for mangler observeret, når produktet er blevet samlet. Følgelig, hvis Kunden informerer ikke HOORTRADE om eksistensen af en defekt del og samler den som en del af samlingen af Produktet, han kan ikke stole på delens manglende overensstemmelse.
- 9.7 Når han overlader montering og installation af Produktet erhvervet til en tredjeparts professionel serviceudbyder eller installatør, sidstnævnte forbliver eneansvarlig for forsamlingen, midlet implementeret til dette formål og enhver skade, der måtte opstå for Kunde. og/eller produktet ved lejligheden eller i slutningen af dets installation. HOORTRADEs ansvar kan under ingen omstændigheder være engageret i denne henseende. Enhver anmodning til HOORTRADEs eftersalg service i dette tilfælde vil blive afvist af HOORTRADE. Enhver mulig fejl i strukturen eller formen af en del af produktet inden dets montering, boring mv skal i så fald anmeldes til HOORTRADE uden forsinkelse, idet det specificeres, at Kunden da forpligter sig til at suspendere den forsamling, der er betroet tredjemand professionel. HOORTRADE kan ikke holdes ansvarlig for manglen observeret, hvis den omstridte del var installeret eller indbygget i Produktets struktur på trods af meddelelsen sendt til HOORTRADE.
HOORTRADES ANSVAR
- 9.8 HOORTRADE implementerer alle de nødvendige foranstaltninger, der skal sikre Kunden levering af kvalitetsprodukter og under optimale forhold. HOORTRADE påtager sig det fulde ansvar for de produkter, der tilbydes Kunder på webstedet og vil udelukkende behandle potentielle klager i forbindelse med nævnte produkter.
- 9.9 HOORTRADE kan dog ikke gøres ansvarlig for eventuelle skader, som ville kunne henføres enten til kunden selv eller til uforudsigelig og uoverstigelig begivenhed fra en tredjepart uden forbindelse til kontrakten eller til tilfælde af force majeure.
- 9.10 Endvidere kan den ikke holdes ansvarlig i tilfælde af skade påføres kunden i forbindelse med forkert brug eller montering/montering af produkterne, der ikke er i overensstemmelse med instruktionerne, om denne installation udføres af Kunden selv eller en service udbyder. tredjepart bemyndiget af kunden.
- 9.11 I tilfælde af en kundeklage relateret til en defekt noteret på et produkt, forpligter HOORTRADE sig til at bekræfte modtagelsen af Kundens anmodning inden for otteogfyrre (48) arbejdstimer fra modtagelsen af Kundens komplette fil (reference, mængde, fotos, evt oplysninger anmodet af HOORTRADE). I tilfælde af en defekt noteret på et Produkt og bekræftet af HOORTRADE, forpligter HOORTRADE sig til at tilbyde kunden en løsning tilpasset hans anmodning inden fjorten kalenderdage fra bekræftelsen af behandlingen af klagen.
10. FORCE MAJEURE
- 10.1 "Force majeure" er defineret som enhver hændelse uden for en persons kontrol af parterne, og som ikke med rimelighed kan forudses på tidspunktet for indgåelsen af den kontrakt, der er etableret mellem HOORTRADE og Klient. En sådan begivenhed vil blive karakteriseret, når festen, offer for en sådan hændelse, forhindres i at udføre sin kontraktlige korrekthed forpligtelser, på trods af gennemførelsen af passende og passende foranstaltninger, der skal begrænse virkningerne.
- 10.2 Ingen af parterne kan holdes ansvarlige over for den anden for manglende opfyldelse eller forsinkelser i udførelsen af en forpligtelse hidrørende fra disse T&CS, som ville skyldes den anden parts forhold fortløbende ved indtræden af et tilfælde af force majeure, som anerkendt og defineret af fransk retspraksis.
- 10.3 Tilfældet af force majeure suspenderer de forpligtelser, der følger af disse T&CS i hele dens eksistens og ingen af parterne kan i denne periode gyldigt påberåbe sig eksistensen af et sådant tilfælde af force majeure i henhold til artikel 1218 i Civil Code for at retfærdiggøre ophøret af sit kontraktforhold med anden part. Men hvis tilfældet af force majeure havde en varighed på eksistens mere end tredive (30) på hinanden følgende dage, ville det give anledning til automatisk opsigelse af disse T&CS af en eller anden af de parter, otte (8) dage efter afsendelse af anbefalet brev med kvittering for modtagelsen af denne beslutning.
11. IMMATERIELLE EJENDOMME
- 11.1 Webstedet, såvel som databaser, tekster, dokumenter, information, billeder, fotografier, grafik, logoer eller andre data er beskyttet i henhold til artikel L.111-1 og følgende i Intellectual Ejendomskode og forbliv HOORTRADEs eksklusive ejendom eller, hvor gældende, af deres respektive ejere, som HOORTRADE har fra opnået de nødvendige driftstilladelser.
- 11.2 HOORTRADE forbliver ejeren af alle immaterielle rettigheder indgivet og registreret hos National Institute of Intellectual Ejendom (INPI) og relateret til webstedet, såvel som alle intellektuelle ejendomsrettigheder og ophavsrettigheder. forfatter i forhold til enhver anden kendetegn, der tilhører ham.
- 11.3 Enhver reproduktion og/eller repræsentation, downloading, oversættelse, tilpasning, udnyttelse, distribution, formidling og/eller kommunikation, i enhver form, uanset om det er kommercielt eller ej, af hele eller dele af webstedet eller af nogen af rettighederne intellektuel ejendom at tilhøre HOORTRADE er strengt forbudt. Kunden også afholder sig fra enhver handling og enhver handling, der kan forventes direkte eller indirekte krænke HOORTRADEs intellektuelle ejendomsrettigheder.
- 11.4 I tilfælde af krænkelse af den intellektuelle ejendomsret rettigheder vedrørende webstedet eller rettighederne tilhørende HOORTRADE, kunden opfordres til at indberette det til HOORTRADE via kontaktformularen i kundeområde på webstedet.
12. BESKYTTELSE AF PERSONOPLYSNINGER
- 12.1 Kunden informeres om, at oprettelsen af hans personlige konto samt afgivelse og validering af hans ordre på webstedet give anledning til indsamling og behandling af HOORTRADE af personlige oplysninger om ham, hvis brug er underlagt bestemmelserne i Lov nr. 78-17 af 6. januar 1978 vedrørende databehandling, filer og Friheder og europæisk forordning 2016/679 af 27. april 2016 vedrørende beskyttelse af enkeltpersoner med hensyn til behandling af personoplysninger. personlig karakter og fri bevægelighed for sådanne data (herefter "GDPR").
- HOORTRADE stiller en privatlivspolitik til rådighed for kunden på sit websted tilgængelig på følgende URL-adresse www.casanoov.fr/privacy/ - www.casanoov.be/privacy/ - www.casanoov.it/privacy/ - www.casanoov.es/privacy/ - www.casanoov.de/privacy/ - www.casanoov.nl/privacy/ - www.casanoov.pl/privacy/ - www.casanoov.lu/privacy/ - www.casanoov.pt/privacy/ - www.casanoov.at/privacy/ - www.casanoov.ie/privacy/ - www.casanoov.dk/privacy/ - www.casanoov.fi/privacy/ - www.casanoov.se/privacy/ - www.casanoov.co.uk/privacy/ - www.casanoov.cz/privacy/ - www.casanoov.gr/privacy/ - www.casanoov.hr/ - www.casanoov.hu/privacy/ - www.casanoov.lt/privacy/ - www.casanoov.lv/privacy/ - www.casanoov.ro/privacy/ - www.casanoov.si/privacy/ - www.casanoov.sk/privacy/ og beskriver principper for indsamling og behandling af personoplysninger praktiseret af HOORTRADE, samt de rettigheder, som Kunden har overfor sin data.
13. SPROG I T&C'erne
- 13.1 Disse vilkår og betingelser er skrevet på fransk.
- 13.2 I tilfælde af at de skulle oversættes til en eller flere sprog, vil kun versionen af teksten på fransk have forrang i tilfælde af en tvist.
14. RIGTIG GÆLDENDE OG JURISDIKTION KOMPETENT
- 14.1 Disse vilkår og betingelser er underlagt fransk lov.
- 14.2 I tilfælde af en tvist, som disse T&CS (eller en af deres klausuler) og/eller forholdet mellem parterne kunne give anledning Kunden kan efter eget valg beslaglægge ud over en af de jurisdiktioner, der er territorialt kompetente i henhold til Code of Civil procedure, jurisdiktionen for det sted, hvor han boede på tidspunktet for indgåelsen af kontrakten eller indtræden af den skadevoldende begivenhed.
- 14.3 I henhold til artikel L.612-1 i forbrugerkodeksen erindres det at "enhver forbruger har ret til vederlagsfrit at gøre brug af en forbruger mægler med henblik på en mindelig løsning af tvisten mellem ham og en professionel. Til dette formål garanterer den professionelle forbrugeren effektiv brug af et forbrugerformidlingssystem”.
- 14.4 I henhold til bekendtgørelse nr. 2015-1033 af 20. august 2015 og gennemførelsesdekret nr. 2015-1382 af 30. oktober 2015, enhver såkaldt forbrugertvist eller tvist, med forbehold af artikel L.612-2 i Forbrugerkodeks, kan være genstand for en mindelig løsning af mediation med CMAP – Center for Mediation og Voldgift af Paris.
-
14.5 For at forelægge sin tvist til mægleren kan Kunden:
- - udfyld formularen på CMAP-webstedet: www.mediateur-conso.cmap.fr; Eller,
- - sende deres anmodning med almindelig eller anbefalet post til CMAP Médiation Consumption, 39 avenue Franklin D. Roosevelt, 75008 PARIS; Eller,
- - send en e-mail til consumer@cmap.fr.
- 14.6 Det erindres, at mægling ikke er obligatorisk, medmindre andet er tilfældet fastsat ved lov, og foreslås med henblik på at løse tvister ved undgå at klage til retfærdighed
BILAG 1 – MODEL FOR FORM FOR TILBAGETRÆKNING
(Udfyld og send kun denne formular tilbage, hvis du ønsker at trække tilbage fra KONTRAKTEN)
Til opmærksomhed fra HOORTRADE, 83-85 boulevard du parc de l'Artillerie - 69007 LYON - Frankrig
Jeg meddeler dig hermed, at jeg trækker mig ud af kontrakten vedr
ordrenummer:
Og vedrørende nedenstående produkt(er):
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
Modtaget den: __ / __/ ____
Jeg accepterer returservicen, der tilbydes af Hoortrade (afsnit 7.7 i T&C'er)
Dato: __ / __ / ____
Underskrift (kun i tilfælde af meddelelse om denne formular på papir):
BILAG 2 – LISTE OVER POSTNUMMER IKKE LEVERET MED HOORTRADE
Land | By | postnumre |
---|---|---|
Frankrig | ||
LOIX | 17111 | |
ILE D'AIX | 17123 | |
ST GEORGES D'OLERON | 17190 | |
ST PIERRE D'OLERON | 17310 | |
ST TROJAN LES BAINS | 17370 | |
ST MARTIN EN RE | 17410 | |
CHATEAU D'OLERON | 17480 | |
DOLUS D'OLERON | 17550 | |
LE BOIS PLACE EN RE | 17580 | |
ARS EN RE | 17590 | |
LA FLOTTE | 17630 | |
ST DENIS D'OLERON | 17650 | |
LA COUARDE SUR MER | 17670 | |
ST MARIE EN RE | 17740 | |
LA BREE LES BAINS | 17840 | |
LES PORTES EN RE | 17880 | |
RIVEDOUX PLAGE | 17940 | |
CORSE | 20000 ➜ 20999 | |
ILE DE BREHAT | 22870 | |
ILE D'OUESSANT | 29242 | |
ILE DE BATZ | 29253 | |
ILE DE MOLENE | 29259 | |
ILE TUDY | 29980 | |
ILE DE SEIN | 29990 | |
BELLE ILLE (LE PALAIS) | 56360 | |
GROIX | 56590 | |
ILES AUX MOINES | 56780 | |
ILE D'ARZ | 56840 | |
ILE D'YEU | 85350 | |
Tyskland | ||
Hiddensee | 18565 | |
Pellworm | 25846 - 25847 - 25849 | |
Hallig Hooge | 25859 | |
Langeneß | 25863 | |
Hallig Oland / Hallig Gröde / Habel | 25869 | |
Föhr (Wyk) | 25929 ➜ 25933 | |
Föhr | 25938 | |
Föhr (Nieblum) | 25939 | |
Amrum (Wittdün) | 25940 ➜ 25942 25946 |
|
Amrum (Nebel) | 25947 ➜ 25949 | |
Amrum (Norddorf) | 25952 ➜ 25955 | |
Sylt (Westerland) | 25961 ➜ 25970 | |
Sylt (Sylt-Ost) | 25980 - 25985 - 25986 | |
Sylt (Rantum) | 25988 | |
Sylt (List) | 25989 - 25990 | |
Sylt (Wenningstedt) | 25992 ➜ 25994 25996 ➜ 25999 |
|
Langeoog | 26465 | |
Spiekeroog | 26474 | |
Wangerooge | 26486 | |
Norderney | 26548 | |
Juist | 26571 | |
Baltrum | 26579 | |
Borkum | 26757 | |
Helgoland | 27498 | |
Neuwerk | 27499 | |
Frauenchiemsee | 83256 | |
Kroatien | ||
Rab | 51280 - 51281 | |
Krk | 51500 51511 ➜ 51517 51521 ➜ 51523 |
|
Cres | 51555 ➜ 51557 51559 |
|
Losinj | 51550 - 51551 - 51554 - 51564 | |
Ilovik | 51552 | |
Susak | 51561 | |
Unije | 51562 | |
Ciovo | 21220 - 21223 - 21224 | |
Drvenik | 21225 | |
Solta | 21430 - 21432 | |
Brac | 21400 21403 ➜ 21405 21410 - 21412 - 21413 - 21420 21423 ➜ 21426 |
|
Hvar | 21450 - 21454 - 21460 - 21462 - 21463 21465 ➜ 21467 21469 |
|
Vis | 21480 - 21483 - 21485 | |
Kolocep | 20221 | |
Lopud | 20222 | |
Sipan | 20223 | |
Mljet | 20224 ➜ 20226 | |
Lastovo | 20290 | |
Korcula | 20260 - 20263 - 20264 - 20270 20271 ➜ 20275 |
|
Krapanj | 22231 | |
Zlarin | 22232 | |
Prvic Luka | 22233 | |
Prvic Sepurine | 22234 | |
Kaprije | 22235 | |
Zirje | 22236 | |
Murter | 22240 22242 ➜ 22244 |
|
Pag | 23249 ➜ 23251 53291 -53294 - 53296 |
|
Vir | 23234 | |
Olib | 23296 | |
Silba | 23295 | |
Premuda | 23294 | |
Molat | 23292 | |
Ist | 23293 | |
Sestrunj | 23291 | |
Ugljan | 23271 ➜ 23275 | |
Pasman | 23212 23262 ➜ 23264 |
|
Dugi Otok | 23281 - 23282 23285 ➜ 23287 |
|
Rava | 23283 | |
Veli Iz | 23284 | |
Danmark | ||
Rønne | 3700 | |
Aakirkeby | 3720 | |
Nexø | 3730 | |
Svaneke | 3740 | |
Østermarie | 3751 | |
Gudhjem | 3760 | |
Allinge | 3770 | |
Klemensker | 3782 | |
Hasle | 3790 | |
Sejerø | 4592 | |
Aero | 5960 | |
Ærøskøbing | 5970 | |
Søby Ærø | 5985 | |
Fanø | 6720 | |
Fur | 7884 | |
Samsø | 8305 | |
Anholt | 8592 | |
Læsø | 9940 - 9950 - 9960 | |
Spanien | ||
Îles Baléares | 07xxx | |
Badajoz | 06000 ➜ 06019 06010 ➜ 06012 06070 - 06071 - 06080 |
|
La Pilara | 06009 | |
Base Aerea Talavera Real | 06050 | |
Olivenza | 06100 | |
Cheles | 06105 | |
San Benito De La Contienda | 06106 | |
Villarreal | 06107 | |
Santo Domingo - San Jorge De Alor | 06108 | |
San Rafael De Olivenza - San Francisco De Olivenza | 06109 | |
Villanueva Del Fresno | 06110 | |
Oliva De La Frontera | 06120 | |
Zahinos | 06129 | |
Valverde De Leganes | 06130 | |
Alconchel | 06131 | |
Higuera De Vargas | 06132 | |
Taliga | 06133 | |
Valencia Del Mombuey | 06134 | |
Talavera La Real | 06140 | |
Santa Marta | 06150 | |
Barcarrota | 06160 | |
Alvarado - La Albuera | 06170 | |
Almendral | 06171 | |
Torre De Miguel Sesmero | 06172 | |
Nogales | 06173 | |
Salvaleon | 06174 | |
Salvatierra De Los Barros | 06175 | |
La Morera - La Parra | 06176 | |
Valle De Matamoros | 06177 | |
Valle De Santa Ana | 06178 | |
Gevora Del Caudillo | 06180 | |
Sagrajas | 06181 | |
Alcazaba | 06182 | |
Novelda Del Guadiana | 06183 | |
Pueblonuevo Del Guadiana | 06184 | |
Valdelacalzada | 06185 | |
Guadiana Del Caudillo | 06186 | |
Guadajira | 06187 | |
La Roca De La Sierra | 06190 | |
Puebla De Obando | 06191 | |
Villar Del Rey | 06192 | |
Botoa - Puente De Zapaton | 06193 | |
Valdebotoa | 06194 | |
Balboa - Villafranco Del Guadiana | 06195 | |
Aldea Del Cura - Aldea De Retamal - Cortegana - Corte De Peleas | 06196 | |
Entrin Alto - Entrin Bajo | 06197 | |
Almendralejo | 06200 | |
Aceuchal | 06207 | |
Villalba De Los Barros | 06208 | |
Solana De Los Barros | 06209 | |
Torremegia | 06210 | |
Villafranca De Los Barros | 06220 | |
Ribera Del Fresno | 06225 | |
Hinojosa Del Valle | 06226 | |
Llera | 06227 | |
Hornachos | 06228 | |
Puebla Del Prior | 06229 | |
Los Santos De Maimona | 06230 | |
Fuente De Cantos | 06240 | |
Calzadilla De Los Barros | 06249 | |
Bienvenida | 06250 | |
Monesterio | 06260 | |
Segura De Leon | 06270 | |
Fuentes De Leon | 06280 | |
Usagre | 06290 | |
Montemolin | 06291 | |
Calera De Leon | 06292 | |
Cabeza La Vaca | 06293 | |
Zafra | 06300 | |
Puebla De Sancho Perez | 06310 | |
Medina De Las Torres | 06320 | |
Atalaya | 06329 | |
Valencia Del Ventoso | 06330 | |
Fregenal De La Sierra | 06340 | |
Higuera La Real | 06350 | |
Fuente Del Maestre | 06360 | |
Burguillos Del Cerro | 06370 | |
Valverde De Burguillos | 06378 | |
Jerez De Los Caballeros | 06380 | |
Valuengo | 06389 | |
Brovales - La Bazana | 06389 | |
Feria | 06390 | |
La Lapa | 06391 | |
El Raposo | 06392 | |
Alconera | 06393 | |
Bodonal De La Sierra | 06394 | |
Don Benito | 06400 | |
Conquista - Torrefresneda - Santa Amalia - Valdehornillos | 06410 | |
Medellin | 06411 | |
Hernan Cortes - Ruecas - Vivares | 06412 | |
Mengabril | 06413 | |
Yelbes | 06415 | |
Castuera | 06420 | |
Monterrubio De La Serena | 06427 | |
Puerto Hurraco | 06428 | |
Benquerencia De La Serena - Puerto Mejorada | 06429 | |
Zalamea De La Serena | 06430 | |
Esparragosa De La Serena | 06439 | |
Malpartida De La Serena | 06440 | |
Higuera De La Serena | 06441 | |
Retamal De Llerena | 06442 | |
Campillo De Llerena | 06443 | |
Valencia De Las Torres | 06444 | |
Higuera De Llerena | 06445 | |
San Cristobal De Zalamea | 06446 | |
Quintana De La Serena | 06450 | |
Valle De La Serena | 06458 | |
La Guarda | 06459 | |
Campanario | 06460 | |
Magacela | 06468 | |
La Coronada | 06469 | |
Guareña | 06470 | |
Villagonzalo | 06473 | |
Valdetorres | 06474 | |
Oliva De Merida | 06475 | |
Palomas | 06476 | |
Puebla De La Reina | 06477 | |
Manchita | 06478 | |
Cristina | 06479 | |
Montijo | 06480 | |
La Nava De Santiago | 06486 | |
Cordobilla De Lacara | 06487 | |
Carmonita | 06488 | |
Lacara, De (Poblado) | 06489 | |
Puebla De La Calzada | 06490 | |
Lobon | 06498 | |
Barbaño | 06499 | |
San Vicente De Alcantara | 06500 | |
Alburquerque | 06510 | |
La Codosera | 06518 | |
Bacoco - Benavente - El Marco - La Rocita De Mayorga | 06519 | |
Cabeza Del Buey | 06600 | |
Peñalsordo | 06610 | |
Zarza Capilla | 06611 | |
Capilla | 06612 | |
Helechal | 06613 | |
Almorchon | 06614 | |
Nava, La (De Almorchon) | 06615 | |
Esparragosa De Lares | 06620 | |
Puebla De Alcocer | 06630 | |
Talarrubias | 06640 | |
Siruela | 06650 | |
Sancti-Spiritus | 06655 | |
Garlitos | 06656 | |
Risco | 06657 | |
Tamurejo | 06658 | |
Baterno | 06659 | |
Fuenlabrada De Los Montes | 06660 | |
Herrera Del Duque | 06670 | |
Villarta De Los Montes | 06678 | |
Peloche | 06679 | |
Castilblanco | 06680 | |
Valdecaballeros | 06689 | |
Garbayuela | 06690 | |
Pantano De Cijara | 06691 | |
Helechosa De Los Montes | 06692 | |
Villanueva De La Serena | 06700 | |
Entrerrios | 06710 | |
Gargaligas | 06711 | |
Zurbaran | 06712 | |
Los Guadalperales | 06713 | |
La Haba | 06714 | |
Rena | 06715 | |
Villar De Rena | 06716 | |
Palazuelo | 06717 | |
Puebla De Alcollarin | 06717 | |
Castillo De La Encomienda | 06718 | |
El Torviscal | 06719 | |
Valdivia | 06720 | |
Acedera - Obando | 06730 | |
Vegas Altas | 06731 | |
Orellana La Vieja | 06740 | |
Orellana De La Sierra | 06750 | |
Navalvillar De Pela | 06760 | |
Casas De Don Pedro | 06770 | |
Merida | 06800 | |
Calamonte | 06810 | |
Don Alvaro | 06820 | |
La Zarza | 06830 | |
Alange | 06840 | |
Arroyo De San Servan | 06850 | |
Esparragalejo | 06860 | |
La Garrovilla | 06870 | |
Torremayor | 06880 | |
Valverde De Merida | 06890 | |
Mirandilla | 06891 | |
Trujillanos | 06892 | |
San Pedro De Merida | 06893 | |
Aljucen | 06894 | |
El Carrascalejo | 06894 | |
Llerena | 06900 | |
Puebla Del Maestre | 06906 | |
Pallares | 06907 | |
Santa Maria La Nava | 06908 | |
Trasierra | 06909 | |
Granja De Torrehermosa | 06910 | |
Peraleda Del Zaucejo | 06919 | |
Azuaga | 06920 | |
Valverde De Llerena | 06927 | |
Malcocinado | 06928 | |
La Cardenchosa | 06929 | |
Berlanga | 06930 | |
Maguilla | 06939 | |
Ahillones | 06940 | |
Villagarcia De La Torre | 06950 | |
Casas De Reina | 06960 | |
Reina | 06970 | |
Fuente Del Arco | 06980 | |
Bohonal | 13110 | |
Estland | ||
Kihnu | 88001 ➜ 88005 | |
Osmussaare | 91217 | |
Vormsi | 91301 ➜ 91320 | |
Hiiuma | 92001 ➜ 92420 | |
Saaremaa | 93001 ➜ 94799 96027 - 96098 |
|
Piirissaare | 62601 | |
Finland | ||
Helsinki | 00190 | |
Tirmo | 07360 | |
Pellinki | 07370 | |
Suurpellinki | 07390 | |
Barösund | 10270 | |
Tammisaari | 10600 | |
Velkua | 21195 | |
Lillandet | 21650 | |
Nauvo | 21660 | |
Pärnäinen | 21670 | |
Nötö | 21680 | |
Korppoo | 21710 | |
Korpoström | 21720 | |
Utö | 21740 | |
Norrskata | 21750 | |
Houtskari | 21760 | |
Mossala | 21770 | |
Emkarby | 22220 | |
Eckerö | 22270 | |
Storby | 22271 | |
Pålsböle | 22310 | |
Tjudö | 22330 | |
Geta | 22340 | |
Kastelholm | 22520 | |
Sund | 22530 | |
Vårdö | 22550 | |
Lemland | 22610 | |
Lumparland | 22630 | |
Föglö | 22710 | |
Sottunga | 22720 | |
Mariehamn | 22100 - 22101 - 22120 - 22140 - 22160 | |
Gottby | 22130 | |
Jomala | 22150 | |
Emkarby | 22220 | |
Hammarland | 22240 | |
Eckerö | 22270 - 22271 | |
Pälsböle | 22310 | |
Ödkarby | 22320 | |
Tjudö | 22330 | |
Geta | 22340 | |
Godby | 22410 - 22411 | |
Saltvik | 22430 | |
Kastelholm | 22520 | |
Sund | 22530 | |
Lemland | 22610 | |
Lumparland | 22630 | |
Föglö | 22710 | |
Sottunga | 22720 | |
Kökar | 22730 | |
Seglinge | 22810 | |
Kumlinge | 22820 | |
Enklinge | 22830 | |
Lappoby-Åland | 22840 | |
Torsholma | 22910 | |
Brändö - Åland | 22920 | |
Fiskö | 22930 | |
Åva | 22940 | |
Jurmo - Åland | 22950 | |
Värdö | 22550 | |
Åva | 22940 | |
Iniö | 23390 | |
Angelniemi | 25230 | |
Hiittinen | 25940 | |
Rosala | 25950 | |
Högsåra | 25960 | |
Kesälahti | 59800 | |
Suurikylä | 59810 | |
Purujärvi | 59820 | |
Isokyrö | 61500 | |
Lehmäjoki | 61520 | |
Orismala | 61550 | |
Orisberg | 61560 | |
Norinkylä | 61840 | |
Kristiinankaupunki | 64100 | |
Tiukka | 64140 | |
Närpes | 64200 | |
Kalax | 64210 | |
Yttermark | 64220 | |
Närpes St | 64230 | |
Böle | 64240 | |
Pjelax | 64250 | |
Kaskinen | 64260 | |
Lapväärtti | 64300 | |
Dagsmark | 64320 | |
Karijoki | 64350 | |
Myrkky | 64370 | |
Metsälä | 64440 | |
Kallträsk | 64450 | |
Härkmeri | 64460 | |
Skaftung | 64480 | |
Siipyy | 64490 | |
Nämpnäs | 64510 | |
Norrnäs | 64530 | |
Rangsby | 64550 | |
Övermark | 64610 | |
Teuva | 64700 | |
Perälä | 64720 | |
Horo | 64740 | |
Peltola | 64760 | |
Äystö | 64770 | |
Vanhakylä | 64810 | |
Kärjenkoski | 64820 | |
Villamo | 64830 | |
Heikkilänjoki | 64840 | |
Möykky | 64850 | |
Isojoki | 64900 | |
Kodesjärvi | 64930 | |
Vaasa | 65100 - 65130 - 65170 - 65200 - 65230 - 65280 - 65300 - 65320 - 65350 - 65370 - 65380 | |
Sundom | 65410 | |
Sulva | 65450 | |
Tölby | 65460 | |
Rimal | 65470 | |
Vikby | 65480 | |
Helsingby | 65520 | |
Mustasaari | 65610 | |
Karperö | 65630 | |
Koskö | 65650 | |
Singsby | 65710 | |
Jungsund | 65730 | |
Iskmo | 65760 | |
Raippaluoto | 65800 | |
Björköby | 65870 | |
Norra Vallgrund | 65920 | |
Södra Vallgrund | 65930 | |
Söderudden | 65970 | |
Maalahti | 66100 | |
Övermalax | 66140 | |
Långåminne | 66160 | |
Korsnäs | 66200 | |
Molpe | 66210 | |
Bergö | 66220 | |
Korsbäck | 66230 | |
Petolahti | 66240 | |
Svarvar | 66260 | |
Pörtom | 66270 | |
Taklax | 66280 | |
Harrström | 66290 | |
Töjby | 66295 | |
Jurva | 66300 | |
Niemenkylä | 66320 | |
Hakko | 66330 | |
Sarvijoki | 66340 | |
Tainus | 66350 | |
Kesti | 66360 | |
Närvijoki | 66370 | |
Laihia | 66400 | |
Ruto | 66420 | |
Vedenoja | 66430 | |
Tervajoki | 66440 | |
Jakkula | 66450 | |
Haapala | 66460 | |
Jukaja | 66470 | |
Vähäkyrö | 66500 | |
Merikaarto | 66510 | |
Veikkaala | 66520 | |
Koivulahti | 66530 | |
Petsmo | 66540 | |
Västerhankmo | 66550 | |
Österhankmo | 66560 | |
Kuni | 66580 | |
Vassor | 66590 | |
Vöyri | 66600 | |
Maksamaa | 66640 | |
Bertby | 66660 | |
Kaurajärvi | 66680 | |
Kaitsor | 66710 | |
Oxkangar | 66730 | |
Nurmes | 75500 | |
Nurmes | 75530 | |
Savikylä | 75650 | |
Ylä-Luosta | 75680 | |
Valtimo | 75700 | |
Karhunpää | 75710 | |
Pajukoski | 75740 | |
Puukari | 75770 | |
Mujejärvi | 75790 | |
Ylä-Valtimo | 75840 | |
Saramo | 75890 | |
Petäiskylä | 75930 | |
Mujejärvi | 75940 | |
Kohtavaara | 75970 | |
Höljäkkä | 75990 | |
Joensuu | 80100 - 80110 - 80130 - 80140 - 80160 - 80170 - 80200 - 80210 - 80220 - 80230 - 80260 | |
Reijola | 80330 | |
Ylämylly | 80400 | |
Onttola | 80510 | |
Lehmo | 80710 | |
Kontiolahti | 80770 | |
Kontioniemi | 80780 | |
Kontioranta | 80790 | |
Paihola | 80850 | |
Kulho | 80910 | |
Kontiolahti | 81100 | |
Katajaranta | 81120 | |
Romppala | 81160 | |
Eno | 81200 | |
Louhioja | 81210 | |
Jakokoski | 81220 | |
Mönni | 81230 | |
Lehtoi | 81235 | |
Ahveninen | 81260 | |
Paukkaja | 81270 | |
Uimaharju | 81280 | |
Ukkola | 81290 | |
Haapalahti | 81295 | |
Kuismavaara | 81320 | |
Luhtapohja | 81330 | |
Tokrajärvi | 81350 | |
Sarvinki | 81360 | |
Revonkylä | 81390 | |
Tyrjänsaari | 81420 | |
Kivilahti | 81430 | |
Huhus | 81450 | |
Käenkoski | 81460 | |
Naarva | 81470 | |
Vuonisjärvi | 81560 | |
Kelvä | 81570 | |
Vuonislahti | 81590 | |
Hattuvaara | 81650 | |
Lehmikylä | 81660 | |
Lieksa | 81700 | |
Lieksa | 81720 | |
Pankakoski | 81750 | |
Jamali | 81810 | |
Kylänlahti | 81820 | |
Mätäsvaara | 81850 | |
Viekijärvi | 81860 | |
Pankajärvi | 81950 | |
Jongunjoki | 81970 | |
Heinävaara | 82110 | |
Keskijärvi | 82120 | |
Kiihtelysvaara | 82140 | |
Oskola | 82160 | |
Uskali | 82170 | |
Huhtilampi | 82180 | |
Hammaslahti | 82200 | |
Suhmura | 82210 | |
Niittylahti | 82220 | |
Nieminen | 82290 | |
Rääkkylä | 82300 | |
Oravisalo | 82310 | |
Rasivaara | 82335 | |
Tikkala | 82350 | |
Onkamo | 82360 | |
Tolosenmäki | 82380 | |
Haarajärvi | 82395 | |
Puhos | 82430 | |
Hummovaara | 82460 | |
Heinoniemi | 82490 | |
Kitee | 82500 | |
Kiteenlahti | 82510 | |
Juurikka | 82580 | |
Närsäkkälä | 82590 | |
Tohmajärvi | 82600 | |
Värtsiläv | 82655 | |
Uusi-Värtsilä | 82660 | |
Kaurila | 82670 | |
Niirala | 82675 | |
Littilä | 82685 | |
Kovero | 82710 | |
Tuupovaara | 82730 | |
Öllölä | 82750 | |
Hoilola | 82760 | |
Kaustajärvi | 82770 | |
Marjovaara | 82815 | |
Maukkula | 82820 | |
Haukivaara | 82830 | |
Pirttiaho | 82840 | |
Kinnasniemi | 82850 | |
Kokinvaara | 82865 | |
Luutalahti | 82870 | |
Mannervaara | 82880 | |
Ilomantsi | 82900 | |
Sonkaja | 82915 | |
Lehtovaara | 82960 | |
Hattu | 82967 | |
Möhkö | 82980 | |
Liperi | 83100 | |
Salokylä | 83130 | |
Puromäki | 83140 | |
Roukalahti | 83150 | |
Tutjunniemi | 83160 | |
Risti | 83320 | |
Kaatamo | 83330 | |
Kaarnalampi | 83340 | |
Viinijärvi | 83400 | |
Käsämä | 83430 | |
Vaivio | 83450 | |
Harinjärvi | 83460 | |
Ahonkylä | 83480 | |
Outokumpu | 83500 | |
Kokonvaara | 83550 | |
Kuusjärvi | 83630 | |
Varislahti | 83660 | |
Polvijärvi | 83700 | |
Kuorevaara | 83720 | |
Sotkuma | 83750 | |
Sola | 83760 | |
Horsmanaho | 83780 | |
Kinahmo | 83825 | |
Hukkala | 83830 | |
Ruvaslahti | 83835 | |
Saarivaara | 83840 | |
Martonvaara | 83855 | |
Polvela | 83870 | |
Kajoo | 83880 | |
Juuka | 83900 | |
Paalasmaa | 83910 | |
Vihtasuo | 83915 | |
Nunnanlahti | 83940 | |
Ahmovaara | 83950 | |
Koli | 83960 | |
Tuopanjoki | 83985 | |
Hailuoto | 90480 | |
Italien | ||
Undtagen Sicilien og Sardinien | ||
Ventotene | 04020 | |
Ponza | 04027 | |
Sardaigne | 07000 ➜ 09999 | |
La Maddalena | 07024 | |
Asinara Cala d´Oliva | 07046 | |
Carloforte | 09014 | |
Campione* | 22060 | |
Livigno* | 23030 | |
Monte Isola | 25050 | |
Pellestrina | 30010 | |
San Pietro in Volta | 30010 | |
Burano | 30012 | |
Venezia | 30100 - 30121 | |
Sant´Elena | 30122 | |
Venezia | 30122 ➜ 30126 30131 ➜ 30133 30135 |
|
Venezia | 30141 | |
Alberoni | 30126 | |
Lido di Venezia | 30126 | |
Malamocco | 30126 | |
Giudecca | 30133 | |
Sacca Fisola | 30133 | |
Murano | 30141 | |
Cavo | 57038 | |
Cavoli | 57034 | |
Gorgona Isola | 57030 | |
La Pila | 57034 | |
Marciana | 57030 | |
Poggio | 57030 | |
Pomonte | 57030 | |
Procchio | 57030 | |
San Piero in Campo | 57034 | |
Sant´Ilario | 57034 | |
Seccheto | 57034 | |
Capoliveri | 57031 | |
Capraia Isola | 57032 | |
Marciana Marina | 57033 | |
Campo nell´ Elba | 57034 | |
Marina di Campo | 57034 | |
Pianosa Isola | 57034 | |
Porto Azzurro | 57036 | |
Carpani | 57037 | |
Magazzini | 57037 | |
Portoferraio | 57037 | |
San Giovanni | 57037 | |
Rio Marina | 57038 | |
Rio Nell´Elba | 57039 | |
Campese - Giglio Isola - Giglio Porto | 58012 | |
Île d'Elbe & Thyrréniennes | 58013 - 58018 | |
Giannutri | 58019 | |
Isole tremiti | 71040 | |
San Domino | 71040 | |
San Nicola | 71040 | |
Tremiti Isole | 71040 | |
Barano d´Ischia | 80070 | |
Buonopane | 80070 | |
Fontana | 80070 | |
Marina Grande di Capri | 80073 | |
Panza | 80075 | |
Piedimonte d´Ischia | 80077 | |
Sant´Angelo | 80070 | |
Serrara | 80070 | |
Succhivo | 80070 | |
Testaccio d´Ischia | 80070 | |
Anacapri | 80071 | |
Capri | 80073 | |
Casamicciola Terme | 80074 | |
Forio | 80075 | |
Monterone | 80075 | |
Lacco Ameno | 80076 | |
Ischia | 80077 | |
Ischia Ponte | 80077 | |
Ischia Porto | 80077 | |
Ischia San Michele | 80077 | |
Sant´Antuono D´Ischia | 80077 | |
Procida | 80079 | |
Ustica | 90010 | |
Pantelleria | 91017 | |
Favignana | 91023 | |
Lampedusa | 92010 | |
Linosa | 92010 | |
Alicudi | 98050 | |
Filicudi | 98050 | |
Panarea | 98050 | |
Stromboli | 98050 | |
Vulcano | 98050 | |
Canneto Lipari | 98052 | |
Lipari | 98055 | |
Norge | ||
Longyearbyen | 9170 | |
Svalbard | 9171 | |
Isfjord pä Svalbard | 9172 | |
Ny-Alesund | 9173 | |
Hopen | 9174 | |
Sveagruva | 9175 | |
Bjornoya | 9176 | |
Hornsund | 9177 | |
Barentsburg | 9178 | |
Pyramiden | 9179 | |
Holland | ||
Vlieland | 8899 AA-ZZ |
|
Terschelling | 8881 ➜ 8884 8891 ➜ 8897 AA-ZZ |
|
Ameland | 9161 ➜ 9164 AA-ZZ |
|
Schiermonnikoog | 9166 AA-ZZ |
|
Texel | 1791 ➜ 1797 AA-ZZ |
|
Marken | 1156AA - 1156ZZ | |
Portugal | ||
Madère | 9000 ➜ 9390 9400 |
|
Açores | 9500 ➜ 9690 9700 ➜ 9950 9960 ➜ 9989 |
|
Sverige | ||
Stockholm Segeltorp | 10005 - 13025 - 13033 - 13034 - 13036 - 13038 - 13039 - 13042 - 13043 - 13055 - 13056 | |
Drottningskär | 37022 | |
Gothenburg archipelago | 43080 ➜ 43089 43095 ➜ 43097 |
|
Nordkoster | 45204 | |
Sydkoster | 45205 | |
Åstol | 47112 - 47113 | |
Dyrön | 47114 - 47115 | |
Västra Götaland | 47500 ➜ 47599 | |
Gotland | 62000 ➜ 62999 | |
Holmön | 91803 | |
Blidö | 76017 | |
Yxlan | 76018 | |
Stockholm Tomteboda | 76019 |